Inhale love Exhale hate Love life Live life

The Sailors ♔

Saturday, August 24, 2013



Halu pepollllllllllllllll. How you gais doin? Ha ha ha good? Ok sebenarnya guwa tktau sama ada nk type 'ha ha ha' cegitu atau nak letak gambar anjing tengah sesak nafas kat situ jadi ye guwa anggap korang faham apa yang guwa maksudkan dengan 'ha ha ha' tersebut. Amboi kemain gangster guwa lu guwa lu gitu kan? A'a takut sangat. Ok dah selesai sesi nak terangkan maksud 'ha ha ha'. Jadi sekarang mohon tengok gambar yang tertera kat atas dan cuba teka tu apa? *bunyi angin* Ekekekeke bengap semuanya bengap!!!! Korang ni orang Malaysia ke Bangla? *kepala terhentak kat laptop* Eleh rilekla brader baru usik sikit dah nak hentak kepala. Eh blah la ni mesti orang bangla nk tacing lebih. Ok sebenarnya tujuan asal nk tanya tu gambar apa dan oleh sebab aku ni pandai dan sangat comel aku bagitau korang tu adalah pelita. Ye wahai penduduk bangla semua, Pe-li-ta. Cuba ikut aku sebut pe-li-ta. Haaaa pandaii. Ok aku nk makan kejap korang semua duk diamdiam okay jangan gerak walau sehelai rambut pun *minimize*

Okay sohai lagi sekali. Hai. Jadi sebenarnya dengan kehadiran gambar pelita kat atas tu aku rasa korang semua dah dapat tangkap ideology dan jalan cerita seterusnya dalam blog ni jadi semua orang dah boleh tepuk tangan dan blah. Ok aku gurau je jangan balik sebab korang memang dah ada kat dalam bilik korang masingmasing sekarang ni dan sedang baca blog post aku yang sedih ni yang turut sama menjadikan korang pathetic ok tipu je lapchuolz. Ok hai ayuh kembali ke jalan yang benar. Jadi blog post ni sebenarnya berkisarkan hari raya aidilfitri yang baru sahaja berkunjung tiba indahnya sungguh dihari raya ewahh ramainya orang bersuka ria ewahh. Ok yang korang ikut nyanyi sama tu kenapa ingat ni akademi fantasia ke? Okay senyap semuanya senyap kan dapat siku free korang semua. Ok bagus. Macam banyak cakap pulak aku ni kan.

Haha okay dah tak payah nk merapu sangat. Walaupun harini dah hari raya kesejuta guwa tetap nak cakap selamat hari raya aidilfitri buat semua umat islam diserata malaysia dan bukan diserata malaysia. Ampun maaf kalau sepanjang kewujudan blog ni aku anoyying jadi sebenarnya aku tkkisah pun sebenarnya tp oleh sebab ikutkan orang tua kalau hari raya cenggini kena minta maaf ye dak ye dak huhu ok jadi selamat hari raya lapchu olz dan ok bye. Mwah


Stereo hearts