Inhale love Exhale hate Love life Live life

The Sailors ♔

Monday, October 5, 2015






Cak! Aaaaaa! Hai gaissssss hai hai rindunya blogging gila lama tak bersua muka dengan korang dow rindu dow walaupun takpernah nampak muka korang dow kita buatbuat macam pernah ya dowww. Dan sila terharu sis merindui yaols kerana sis bukanlah sejenis manusia perindu yang sering bertapa di tepian tingkap menunggu kedatangan kekasih hati untuk tiba masuk meminang. Ok sangat tiada kaitan dan kisah pulak aku. Okay dah cukup dengan ucapan kosong.

Jadi sekarang aku tengah duk tepi tingkap dengan angin meniup sepoisepoi bahasa perancizzz ok tu tipu hampir satu sem aku kat sini jendela bilik aku takpernah pun aku buka. Fungsi jendela tu dah jadi macam fungsi batu kat tepian longkang. Jadi apa fungsi para batu ditepian longkang anakanak? Tiada fungsi. Ye betul tu betul. Dah hampir setahun aku tinggal korang makin pandai pulak ye korang sekarang bagusbagus meh sini mak nak belai rambut sikit meh hiks. Ok tu over. Ye ok setahun dan aku masih lagi dengan 'ok ok ok' sampai ke mati. Ok. 

Lagu Heavens-Bryan Adams sayupsayup masuk menusuk cochlea aku dipetang yang hening ini eh dah habis dah lagu tukar lagu Tears in Heaven pulak. Aku pun takfaham kenapa youtube queue-kan lagu kemain sedih dia ni. Mungkin Youtube baru ditinggalkan kekasih agaknya harap bro Youtube kekal tabah dengan dugaan kerana sesungguhnya dunia itu tidak selalunya indah. 

Okay jadi sekarang ni aku tengah final exam dan ah tazabarnya nak balik ke bumi dimana lahirnya seorang bidadari(aku) yuh ayuh kelatekuuuu bo lawe staro demo gomo kelate gomo eh ah eh ah ok sorry overexcited pulak huhuhuhuhuhuhu gila kaww tak eksiated lagi 5 paper to go pun dah dapat terbayang makanan dia waduh sial la jai perut guwa merontaronta menangis memanggil namamu kau tiadaaaa eh macam lagu pulak kan dah memang lagu pun. Ok. Maybe okay will be our always? Ok............ Ok ni dah jauh tersasar dari tujuan asal post ni.

Jadi ye sebanarnya eh typo sebenarnya haha gedik padahal boleh je backspace delete typo sangatlah mengada okay. Okay. Jadi ye selamat belated hari raya haji kepada sayangsayang saya sekalian hiks sayang ke sayangla hehe ok sekali lagi mengada dan tolong doakan kejayaan dan kesejahteraan sis okay? Alright dah cukup untuk harini salam satu malaysia satu hati salam zokzo ribadi

Stereo hearts