Inhale love Exhale hate Love life Live life

The Sailors ♔

Wednesday, May 25, 2016


Hi heluwwww cemekomz selamat pagi kepada gegerlz boboyz dan para shemale sekalian. Yang aku pulak semua hujung perkataan pun nak letak z ni dah kenapeww? Eh kemon lah rempz 4 lyf3 kot. 2k16 ni semua orang perlu jadi rempit okay trust me im an engineer *sarung seluar evisu ikan koi naga belitbelit* Uhuk!!!!!!!!! OHOK!!!!!! ADOSFNWOWPJRWEJRBTCPIERU ok melampau betul batuk dia. Ni guwa syak guwa batuk akibat lemas kena belit dengan naga dari seluar evisu guwa. Bodoh betul naga takpandai behave guwa rempz kot kak yong ral kemon la beraniberani dia belitbelit leher guwa ok nak merepek tu jangan jauh sangat ral cukup sekadar dalam malaysia dah lah. Ok bolehlah tu. Guwa peghati guwa punya entrance semua epic ye tak. Samalah macam hidup guwa. Sungguh epic dan penuh berdrama bergaya segak serta berkarisma. Itulah definisi bagi seorang yang bernama ral. Ok jauh. Jauhhhhhhhh.

Ok sekembalinya kita daripada merepek hingga ke hujung dunia. Serius lah sikit aku kat sini bukan selalu. Aku datang je korang nak mainmain macam ni eh penatlah macam ni!!!!!! Penat!!!!!! *baling laptop* Saya buat itu salah ini salah! Semua yang saya buat semua dimata awak salah! Awak nak sangat dekat perempuan tu pergilah sana kurelakan jiwa tuk menjadi penghuni dalam sanubariku lirik merepek aku pun merepek pebenda je tak merepek kat sini. Punyalah aku punya in character satusatu huruf aku tekan hampir terkeluar sebijiksebijik key dari keyboard. Serius! Ok kalini rare dua pharagraph aku merepek ini bukan biasabiasa gais biasa merepek aku kejap je lepastu reda lah dia ibarat ribut tanpa ribut tiadalah pelangi seperti mana jua tanpa aku tiadalah maksud definisi perkataan 'comel'. Ok melampau.

Ok kalini serius. Nampak muka aku? Serius kan? Takut kan? Aku tau aku tau. Dah takmo nangish nanti buruk korang semua dahlah yang memang sedia buruk sejati sejak azali uhuhux ciannyew *lap air mata sorangsorang* Jadi mesti korang terfikir kan kenapa kelapa. Ok kenapa kelapa? *tak tanya pun* habistu ada aku tanya ke kau tanya ke tak? Tkde kan? Ok shush diam. Jap macam banyak pulak tanda soal disini omgomg. Ok so? Ok. Jadi ok kelapa sebenarnya sebab aku craving air kelapa. Simple *petik jari* Hidup ni simple gais tak perlu merumitkan sebuah keadaan. Lagipun bulan puasa banyak tepitepi jalan air kelapa ni ha. HAAAAAAAA NGKO NAMPAK?! Ngko nampak aku pelanpelan drop hint bulan puasa kat situ pandai tak aku? Jadi korang boleh agak dah post ni mesti pasal puasa punyalah!! Tiada dua atau tiga hanya ral seorang dua tiga kucing berlari mana nak sama air kelapa shedapnyaaa ah ah. ????????? Sikit punya munafik nak masuk Ramadhan baru reti bagi kasihsayang kat blog. Sorry blog aku manusia biasa aku khilaf aku rapuh *nangis airmata darah*

Puasa je update blog update blog je puasa tapi sejak bila pulak aku kesah ye ha ye betul la tu takpernah kesah pun. Sebbaik anakanak ibu semua ni tak judgmental ya *usap rambut anakanak* ye korang sekarang dah jadi anak aku. Sejak bila aku beranakkan korang pun aku taktau tapi hm meh cini ibu nak comolot ciked huihui. Dengan ini, saya ingin mengucapkan selamat berpuasa uols puasa tu elokelok. Before buka puasa tu make sure azan tu dah azan maghrib bukan azan zohor bukan asar. Kalau boleh ikut jejak langkah aku puasa tak pernah ponteng. Raya nanti jangan lupa ajak openhouse. Close house pun ngko kena bukak jugak mak ngko datang nak beraya duit raya kasi lebih sikit. Ok dah bye uols have a blissful ramadhan and selamat hari raya in advanced :*

Stereo hearts